
Długo oczekiwanym rozwiązaniem, które pojawiło się w nowym aucie jest system napędu na cztery koła skonstruowany przez firmę Haldex. Producent oczekuje, że w system XWD wyposażonych będzie co najmniej 50 procent sprzedawanych modeli, gdyż nowa technologia jest konkurencją dla quattro montowanego w Audi.

System Saab XWD przekazuje moment obrotowy na obydwie osie samochodu. Proporcje podziału siły napędowej na przód i tył stale się zmieniają. Układ skutecznie zapobiega zjawiskom nadsterowności, podsterowności i utracie stabilności. Saab jako pierwszy producent zastosował elektronicznie sterowany napęd Haldex czwartej generacji zapewniający doskonałe warunki trakcyjne i bezpieczniejsze prowadzenie. System sterownia ma zdolność rozpoznawania intencji kierowcy, stałej kontroli przyczepności każdego z kół niezależnie i optymalizacji podziału siły napędowej.
Pod maską Saaba 9-3 pojawią się zarówno silniki benzynowe, jak też i ekologiczne wersje z gamy Bio-Power. Dla fanów jednostek wysokoprężnych dostępne są diesle wyposażone w podwójne doładowanie.

Wybrane elementy wyposażenia nowego Saaba:
Saab XWD - system napędu czterech kół
Silnik V6 Turbo Sport
Silnik TTiD 400 Nm
ReAxs - System Aktywnej Osi Tylnej
SportDrive - tryb pracy automatycznej skrzyni biegów
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu TPM
Adaptacyjne reflektory biksenonowe
Aktywne Zagłówki Saaba (SAHR 2), przód
Klatka bezpieczeństwa
Otwór bagażowy, w oparciu tylnej kanapy
System ComSense
Funkcja Night Panel
Saab Infotainment Plus + Bose Surround System 300W, z nawigacją
System łączności Bluetooth z telefonem komórkowym (BPIS)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz